вистачає, посмішку, Скільки, зробити, відбілювання, надовго, зубів, білосніжною
«Сервіс» — це бізнес-концепція, яку часто ігнорують або зводять до сфери діяльності, що знаходиться десь між технічним обслуговуванням і рішенням проблем. Однак при правильному підході сервісний компонент стає основним фактором, дифференцирующим ваш продукт серед продуктів конкурентів.
«Сервіс» — це бізнес-концепція, яку часто ігнорують або зводять до сфери діяльності, що знаходиться десь між технічним обслуговуванням і вирішенням проблем. Однак при правильному підході сервісний компонент стає основним фактором, дифференцирующим ваш продукт серед продуктів конкурентів. Якщо вимоги і запити споживачів виконуються максимально швидко і ефективно, сприймається ними цінність вашого продукту різко підвищується, що зазвичай позитивно позначається на прибутковості ваших взаємин.
В цій статті ми постараємося відповісти на найбільш поширені запитання про те, як доповнити свою продукцію сервісної діяльністю за допомогою сервісних технологій, опишемо основні складові даного процесу і вкажемо на типові помилки, які зазвичай допускають компанії.
Популярні питання і відповіді на них
Мій продукт є лідером ринку. Чи важливий для мене сервісний компонент?
Послуги зазвичай підвищують цінність продукту, забезпечуючи додатковий прибуток і сприяючи посиленню прихильності споживачів. Додавання сервісного компонента забезпечить вас можливістю співпрацювати зі споживачем довгий час, після того як він зробить у вас першу покупку, і розвинути з клієнтами довгострокові і взаємовигідні відносини.
Я вже пропоную покупцям свого продукту безкоштовну установку і технічне обслуговування. Чи підвищує це його цінність?
Так. Однак якщо одним споживачам такі послуги потрібні, то іншим, цілком можливо, немає. Багато компаній визнали важливість індивідуалізованого обслуговування конкретних клієнтів і відповідним чином змінили свою сервісну стратегію. Замість того щоб пропонувати безкоштовні послуги всім без розбору, вони ввели нові види обслуговування, розширили діапазон сервісної діяльності, а в деяких випадках почали стягувати з певних категорій споживачів плату. І хоча споживачі спочатку, звичайно, будуть заперечувати проти оплати того, що раніше отримували безкоштовно, з часом вони напевно оцінять користь обслуговування, яке здійснюється з урахуванням їх конкретних потреб і потреб.
Я не маю внутрішніми навичками і ресурсами для додавання сервісного компонента. Як мені запропонувати споживачам послуги?
Вам треба або створити свою сервісну групу, найнявши нових співробітників і провівши відповідні тренінги, або укласти договір про партнерство зі спеціалізованою організацією, яка буде займатися обслуговуванням від вашого імені.
У моїх споживачів є власний сервісний персонал. Навіщо їм мої послуги?
Відділи обслуговування існують у багатьох компаніях. Однак найчастіше їх утримання обходиться дуже дорого, а іноді їх співробітники не мають всіх необхідних навичок. Наприклад, можливо, вони не пройшли підготовки для обслуговування обладнання останнього покоління. Продемонструвавши споживачеві потенційні вигоди і економію за рахунок аутсорсингу пропонованих вами послуг, можна переконати його стати вашим клієнтом і в цій сфері.
Як правильно вести сервісну діяльність
Диференціюйте продукт за рахунок сервісного компонента
Сервіс стає основним диференціюються фактором на багатьох секторах ринку. Однак слід визнати, що в багатьох компаніях цей напрямок діяльності, як і раніше обмежується технічним обслуговуванням. Наприклад, фірма, яка постачає посудомийні машини промислового призначення в ресторани і кафе, повинна швидко реагувати на поломки — їй треба не тільки проводити регулярне технічне обслуговування, але при необхідності оперативно заміняти вийшли з ладу запчастини. Отже, щоб в повній мірі використовувати свої сервісні можливості, їй важливо чітко пояснити покупцям вигоди ефективного обслуговування і презентувати свої сервісні технології як зручний, економічний і стратегічно важливий компонент їх бізнесу.
Запропонуйте основні сервісні атрибути
Існує кілька основних характеристик, які споживачі зазвичай хочуть отримати від сервісного пропозиції:
- єдина точка контакту, що спрощує спілкування і адміністративне управління процесом обслуговування.
- прямий контакт з технічним фахівцем, що забезпечує негайну реакцію на проблеми або запити незалежно від місця розташування споживача.
- незмінне відповідність стандартам якості, що забезпечує незалежну гарантію високої якості стандартів обслуговування.
- цілодобова підтримка,
Натисніть, щоб оцінити цей пост![Усього: Середнє: ]