Техніка і технології

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Авіакатастрофа: чи є шанс на виживання у пасажирів? Наскільки смороду Великі?


Короткий Зміст статті:

  • Чи реально Вижити во время катастрофи?
  • Яка частина літака безпечніше?
  • Розташування Місць в літаку: Які вібрато?
  • Правильний одяг для польотів
  • Як Вижити во время катастрофи?
  • Відео про БЕЗПЕКУ польотів и аерофобію

Страх перед польоти на літаках присутній у багатьох людей, даже у тих, хто Ніколи НЕ піднімався на борт повітряного судна . Новини про катастрофах и загібелі сотень пасажирів наштовхують на НЕ найпріємніші думки, та й кінематограф дает приводь для роздумів. Вчені намагають довести, что чисто статистично ймовірність даної події не так Вже й велика, но це Слабкий втіха для тих, хто загінув в авіакатастрофі.

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Чи реально Вижити во время катастрофи?


Серед населення Поширення міф про ті, что будь-яка катастрофа, яка стала з літаком, має на увазі Загибель Всього екіпажу и всех пасажирів в повну складі.

насправді:

  • У 95.7% віпадків на борту залішаються ті, что вижили люди.
  • Майже всі ПП відбуваються при посадці або зльоті — поруч всегда є наземні служби, готові прийти на допомогу.
  • Поведінка пасажира много в чому візначає, врятує ВІН або загине.
  • даже найжахлівіші катастрофи не всегда супроводжуються Позначку «ніхто НЕ віжів».

Різке Падіння на водну гладь або земну твердь — Справжня рідкість, яка свідчіть про несправність обладнання. Куди Частіше пілоті пріпускаються помилки во время посадки або, віконуючі зліт, самє Перші и останні 5 хвилин найнебезпечніші — на них пріпадає максимальна Кількість авіакатастроф.

Ніякіх ефективних способів Боротьба з ЦІМ ще не придумали, так что залішається лишь дбати про Власний БЕЗПЕКУ всіма підручнімі засоби.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Чому не заряджається ваш телефон?

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Яка частина літака безпечніше?


Плануючі переліт, ми всегда стікаємося з необхідністю вібрато квиток. З цієї частині, американські и британські Вчені провели ряд ДОСЛІДЖЕНЬ, включаючі збір статистичних Даних и опитування пасажирів, что вижили. Прийшли смороду до діаметрально протилежних вісновків.

Американці стверджують, что Найкраще купуваті квитки в хвостовій части — шанси на виживання збільшуються на 40% в порівнянні з іншімі пасажирами. А вісь Англійці непохітні — чим Ближче до кабіни пілота , тім краще.

даже теоретично, Передбачити сітуацію Неможливо. Если літак віїде за злітно-посадкового смугу и протаранити обгороджений — для пілотів и пасажирів, розташованіх Неподалік від носа, все может закінчітіся трагічно.

З Іншого боку, історії авіаційних катастроф Знайомі випадки, коли у літака просто відвалювався хвіст. Втім, шанси на виживання кого-небудь, в такому випадка, різко падають — Незалежності від того, в Якій самє части судна ві зайнять місце.

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Розташування Місць в літаку: Які вібрато?


Куди важлівіше — наявність поруч аварійних віходів:

  1. необходимо вібіраті місця прямо перед цімі люками.
  2. Максимально допустима віддаленість — 5 рядів.
  3. Місця біля проходу куди безпечніше тих, что розташовані біля ілюмінатора.
  4. На шляху до виходів не винних буті ніякіх перешкоду.

Головне завдання будь-которого віжів — максимально Швидко дістатіся до місця, з которого можна здійсніті евакуацію. Теоретично, всім процесом повінні Керувати Стюардеса, но сподіватіся на других в условиях катастрофи не доводитися, краще розраховуваті только на свои сили.

запам’ятав Розташування ваших Місць и найкоротшій шлях до рятівного виходом. Невідомо, в якіх условиях ви будете до него добіратся — Відсутність світла, застеляють очі кров и крики панікуючіх пасажирів зовсім НЕ допомагають орієнтування в пространстве. Если необходимо подолати Всього кілька рядів — даже в таких Жахлива условиях — сделать це Цілком реально .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Пилосос ручної для будинку Xiaomi JIMMY JV85 Pro

Приємно спостерігаті за польоти в ілюмінатор, насолоджуючісь видом під крилом літака. Тільки не в тих випадка, коли повітряне судно вірушіть на незаплановану посадку. Рятуваті своє життя, Попередньо пробравшись через цілий ряд сидінь, куди складніше — підуть Дорогоцінні секунди на ті, щоб розштовхаті або просунути всех тих, хто стане на шляху между вами и порятунку.

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Чи правильна одяг для польотів

здавай б, велічезні металеві конструкції НЕ особливо схільні до горіння. Проблема в наявності велічезної кількості пального, Пожалуйста здатно превратить фюзеляж літака в Палаюча и смертельно небезпечний факел.

Звичайно, так далеко справа не заходить, в більшості віпадків, но ситуации Із загоряни зустрічаються при багатьох катастрофах. Тому необходимо правильно підібрати одяг :

  • Синтетика добро горить и плавитися, что Робить ее Вкрай небезпечна для польотів.
  • Шорти и міні-Спідниці залішають ноги незахіщенімі від язіків полумя.
  • Футболки и топікі могут стати причиною опіку рук и Тулуба.
  • Взуття на підборах НЕ розрахована для бігу, особливо в условиях повсюдної панікі.
  • гумові шльопанці НЕ только Швидко плавляться, но ще так и норовлять злетіті з ноги во время Подолання перешкоду.

Оптимальний варіант — одяг з натуральної тканини, что пріховує більшу часть тела. Досить консервативно, потім на внутрішню поможет избежать каліцтв, болю и багатьох місяців в опіковому відділенні.

Що стосується взуття — рухатіся придется Швидко і в жахливий условиях. Це будут найважчі и небезпечні метри в вашому житті, долаті їх на шпильках або в шлёпках — НЕ найкраща ідея.

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Як Вижити во время катастрофи?


У стресовій ситуации НЕ Вийди діяті за заздалегідь наміченім планом. Всі знання віпаруються з голови и Залишани лишь інстинкти. Втім, у невелікої части населення Вихід Зберегти тверезість розуму и діяті відповідно до заготовлених інструкцій:

  1. Застебніть ремінь, Щоб не літаті по всьому салону.
  2. Упритесь Лобом в переднє сидіння и обхопіть голову руками — знизу ризики черепно-мозкової травми.
  3. Підібгайте ноги під себе, а вперед поставте ручну поклажу, Щоб не прослізнуті під Попереду стоит сидіння и не зламаті ноги.
  4. Одягайте Кисневий маску спершись на собі , а потім Вже на других, Якщо не зможете подбаті про Власний персону, що не Вийди помочь и нікому з навколішніх.
  5. намагались якомога швідше покинути салон — статистика говорити, что у вас на це НЕ более 90 секунд.
  6. Слухайте інструкції від Членів екіпажу.
  7. віддаляється від місця авіакатастрофі на 200 и более метрів.
  8. Самостійно Надал Першу допомогу Собі та оточуючім, если Кареті швидкої Ще не Приїхали на місце.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Які лампи вибрати: світлодіодні або енергозберігаючі?

Велика частина Дій показує ся Досить логічною, Передбачити їх можна чисто інстінктівно — групуватіся, як можна швідше вібіратіся з літака и бігті якнайдалі від уламків. Альо охоплені страхом Ми не особливо заміслюємося про логічність своих вчінків.

Кожне наукове дослідження намагається переконаті нас, что літаки — Безпечні. Проблема Полягає в тому, что статистичні викладка абсолютно нецікаві, коли віявляєш собі в салоні повітряного судна, СтрімКо втрачає висоти.

Шанси на виживання в авіакатастрофі

Відео про БЕЗПЕКУ польотів и аерофобію

в даного ролику Леонід Ложкін розповість, як можна Вижити в авіакатастрофі, в Якій части літака безпечніше:

Натисніть, щоб оцінити цей пост!
[Усього: Середнє: ]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Схожі статті

Хто дзвонив з номера 7-800-250-98-90?

elena elena

Чому в літаку забороняють включати телефон?

elena elena

Який двигун ставлять на Ладу Веста?

elena elena

Як вибрати ноутбук

admin

Навіщо сусіди катають металеві кулі?

elena elena

Як вибрати автомобільні рації для далекобійників?

elena elena

Чи шкідливий мобільний телефон?

elena elena

Як можна дізнатися власника телефону за номером МТС?

elena elena

Що таке "Alkaline battery"?

elena elena

Залишити коментар