Авіакатастрофа: чи є шанс на виживання у пасажирів? Наскільки смороду Великі?
Короткий Зміст статті:
- Чи реально Вижити во время катастрофи?
- Яка частина літака безпечніше?
- Розташування Місць в літаку: Які вібрато?
- Правильний одяг для польотів
- Як Вижити во время катастрофи?
- Відео про БЕЗПЕКУ польотів и аерофобію
Страх перед польоти на літаках присутній у багатьох людей, даже у тих, хто Ніколи НЕ піднімався на борт повітряного судна . Новини про катастрофах и загібелі сотень пасажирів наштовхують на НЕ найпріємніші думки, та й кінематограф дает приводь для роздумів. Вчені намагають довести, что чисто статистично ймовірність даної події не так Вже й велика, но це Слабкий втіха для тих, хто загінув в авіакатастрофі.
Чи реально Вижити во время катастрофи?
Серед населення Поширення міф про ті, что будь-яка катастрофа, яка стала з літаком, має на увазі Загибель Всього екіпажу и всех пасажирів в повну складі.
насправді:
- У 95.7% віпадків на борту залішаються ті, что вижили люди.
- Майже всі ПП відбуваються при посадці або зльоті — поруч всегда є наземні служби, готові прийти на допомогу.
- Поведінка пасажира много в чому візначає, врятує ВІН або загине.
- даже найжахлівіші катастрофи не всегда супроводжуються Позначку «ніхто НЕ віжів».
Різке Падіння на водну гладь або земну твердь — Справжня рідкість, яка свідчіть про несправність обладнання. Куди Частіше пілоті пріпускаються помилки во время посадки або, віконуючі зліт, самє Перші и останні 5 хвилин найнебезпечніші — на них пріпадає максимальна Кількість авіакатастроф.
Ніякіх ефективних способів Боротьба з ЦІМ ще не придумали, так что залішається лишь дбати про Власний БЕЗПЕКУ всіма підручнімі засоби.
Яка частина літака безпечніше?
Плануючі переліт, ми всегда стікаємося з необхідністю вібрато квиток. З цієї частині, американські и британські Вчені провели ряд ДОСЛІДЖЕНЬ, включаючі збір статистичних Даних и опитування пасажирів, что вижили. Прийшли смороду до діаметрально протилежних вісновків.
Американці стверджують, что Найкраще купуваті квитки в хвостовій части — шанси на виживання збільшуються на 40% в порівнянні з іншімі пасажирами. А вісь Англійці непохітні — чим Ближче до кабіни пілота , тім краще.
даже теоретично, Передбачити сітуацію Неможливо. Если літак віїде за злітно-посадкового смугу и протаранити обгороджений — для пілотів и пасажирів, розташованіх Неподалік від носа, все может закінчітіся трагічно.
З Іншого боку, історії авіаційних катастроф Знайомі випадки, коли у літака просто відвалювався хвіст. Втім, шанси на виживання кого-небудь, в такому випадка, різко падають — Незалежності від того, в Якій самє части судна ві зайнять місце.
Розташування Місць в літаку: Які вібрато?
Куди важлівіше — наявність поруч аварійних віходів:
- необходимо вібіраті місця прямо перед цімі люками.
- Максимально допустима віддаленість — 5 рядів.
- Місця біля проходу куди безпечніше тих, что розташовані біля ілюмінатора.
- На шляху до виходів не винних буті ніякіх перешкоду.
Головне завдання будь-которого віжів — максимально Швидко дістатіся до місця, з которого можна здійсніті евакуацію. Теоретично, всім процесом повінні Керувати Стюардеса, но сподіватіся на других в условиях катастрофи не доводитися, краще розраховуваті только на свои сили.
запам’ятав Розташування ваших Місць и найкоротшій шлях до рятівного виходом. Невідомо, в якіх условиях ви будете до него добіратся — Відсутність світла, застеляють очі кров и крики панікуючіх пасажирів зовсім НЕ допомагають орієнтування в пространстве. Если необходимо подолати Всього кілька рядів — даже в таких Жахлива условиях — сделать це Цілком реально .
Приємно спостерігаті за польоти в ілюмінатор, насолоджуючісь видом під крилом літака. Тільки не в тих випадка, коли повітряне судно вірушіть на незаплановану посадку. Рятуваті своє життя, Попередньо пробравшись через цілий ряд сидінь, куди складніше — підуть Дорогоцінні секунди на ті, щоб розштовхаті або просунути всех тих, хто стане на шляху между вами и порятунку.
Чи правильна одяг для польотів
здавай б, велічезні металеві конструкції НЕ особливо схільні до горіння. Проблема в наявності велічезної кількості пального, Пожалуйста здатно превратить фюзеляж літака в Палаюча и смертельно небезпечний факел.
Звичайно, так далеко справа не заходить, в більшості віпадків, но ситуации Із загоряни зустрічаються при багатьох катастрофах. Тому необходимо правильно підібрати одяг :
- Синтетика добро горить и плавитися, что Робить ее Вкрай небезпечна для польотів.
- Шорти и міні-Спідниці залішають ноги незахіщенімі від язіків полумя.
- Футболки и топікі могут стати причиною опіку рук и Тулуба.
- Взуття на підборах НЕ розрахована для бігу, особливо в условиях повсюдної панікі.
- гумові шльопанці НЕ только Швидко плавляться, но ще так и норовлять злетіті з ноги во время Подолання перешкоду.
Оптимальний варіант — одяг з натуральної тканини, что пріховує більшу часть тела. Досить консервативно, потім на внутрішню поможет избежать каліцтв, болю и багатьох місяців в опіковому відділенні.
Що стосується взуття — рухатіся придется Швидко і в жахливий условиях. Це будут найважчі и небезпечні метри в вашому житті, долаті їх на шпильках або в шлёпках — НЕ найкраща ідея.
Як Вижити во время катастрофи?
У стресовій ситуации НЕ Вийди діяті за заздалегідь наміченім планом. Всі знання віпаруються з голови и Залишани лишь інстинкти. Втім, у невелікої части населення Вихід Зберегти тверезість розуму и діяті відповідно до заготовлених інструкцій:
- Застебніть ремінь, Щоб не літаті по всьому салону.
- Упритесь Лобом в переднє сидіння и обхопіть голову руками — знизу ризики черепно-мозкової травми.
- Підібгайте ноги під себе, а вперед поставте ручну поклажу, Щоб не прослізнуті під Попереду стоит сидіння и не зламаті ноги.
- Одягайте Кисневий маску спершись на собі , а потім Вже на других, Якщо не зможете подбаті про Власний персону, що не Вийди помочь и нікому з навколішніх.
- намагались якомога швідше покинути салон — статистика говорити, что у вас на це НЕ более 90 секунд.
- Слухайте інструкції від Членів екіпажу.
- віддаляється від місця авіакатастрофі на 200 и более метрів.
- Самостійно Надал Першу допомогу Собі та оточуючім, если Кареті швидкої Ще не Приїхали на місце.
Велика частина Дій показує ся Досить логічною, Передбачити їх можна чисто інстінктівно — групуватіся, як можна швідше вібіратіся з літака и бігті якнайдалі від уламків. Альо охоплені страхом Ми не особливо заміслюємося про логічність своих вчінків.
Кожне наукове дослідження намагається переконаті нас, что літаки — Безпечні. Проблема Полягає в тому, что статистичні викладка абсолютно нецікаві, коли віявляєш собі в салоні повітряного судна, СтрімКо втрачає висоти.
Відео про БЕЗПЕКУ польотів и аерофобію
в даного ролику Леонід Ложкін розповість, як можна Вижити в авіакатастрофі, в Якій части літака безпечніше: