Який двигун стоїть на Ладі Веста, характеристики, виробник, ресурс агрегату
Короткий зміст статті:
- Купівля першого автомобіля
- Які двигуни ставлять на Весту?
- Ресурс двигуна Лада Веста
- Лада Веста: скільки масла в двигуні?
- Новий вітчизняний автомобіль
- Відеоогляд двигуна Вести
Вітчизняна автомобільна промисловість рідко радує новинками. Основна частина модельного ряду — «привіт з XX століття». Але в останні роки політика змінилася і зараз важливіше з’ясувати, який двигун стоїть на Ладу Веста, ніж звинувачувати когось у нездатності створити щось нове.
Купівля першого автомобіля
Багато щасливі власники власного авто стикаються з несподіваною проблемою — не машина служить їх цілям, а вони стають обслуговуючим персоналом для автомобіля:
- На засіб пересування йде набагато більше часу, ніж могло здатися .
- Перший час голова «забита» думками тільки про власному транспорті.
- Через пару місяців з’ясується, що витрати йдуть не тільки на бензин.
- Будь-які виниклі проблеми сприймаються занадто близько до серця.
Такі проблеми, найчастіше, виникають у тих, хто придбав автомобіль невідповідно до своїх достатків. Так, нашкребти і напозичали у знайомих для покупки мрії — не така вже й проблема. Але ось тепер необхідно цю «мрію» якось утримувати, додаткова стаття витрат може боляче вдарити по бюджету, особливо, при наявності боргів у зв’язку з покупкою машини.
Щоб не потрапити в скрутну ситуацію:
- Задумайтесь, потребуєте ви взагалі в особистому транспортному засобі.
- Оцініть фінансову доцільність.
- Перед покупкою тверезо оцініть свої можливості — скільки зможете щомісяця витрачати на свій автомобіль .
- Розцінюйте машину як засіб пересування і нічого більше.
Які двигуни ставлять на Весту?
Починати своє знайомство зі світом автомобілів з вітчизняного транспорту — не найгірша ідея. Перша машина, з огляду на навички водіння і повна відсутність досвіду, в ідеальному стані довго не пробуде. Тому краще купувати те, що не страшно буде розбити або якось ще зіпсувати, через свого недогляду. Гіркий досвід краще отримати на авто за 150 тисяч, а не за 3 мільйони.
Хтось, утім, вважає за краще купувати російські машини навіть при наявності можливості купити закордонний аналог. Питання звички або підтримки вітчизняного виробника.
Для таких любителів підійде Лада Веста:
- Новий двигун 21129 і 21179.
- Обсяг — 1.6 і 1.8 л .
- Наявність датчиків температури повітря і тиску в двигуні.
- Спрощений алгоритм заміни масла.
Лада Веста обзавелася новим двигуном з однієї причини — попередній варіант, 21127, мав стандарт ЄВРО 4. А для масового випуску і продажу його необхідно було підтягнути до ЄВРО 5, з чим конструктори компанії впоралися блискуче:
- Оновлена система вихлопу.
- полегшити поршні за рахунок використання сплаву з алюмінієм.
- Змінено ширина компресійних кілець, з метою знизити втрати за рахунок тертя.
- Ступінь стиснення зменшилася до 10.45.
Ресурс двигуна Лада Веста
Офіційна документація дає на це питання однозначну відповідь — 200 тисяч кілометрів :
- Ті ж параметри були вказані в 27- ом двигуні.
- Мається на увазі використання без заміни запчастин.
- На практиці, ресурс значно більше.
- Протягом двох сотень тисяч кілометрів доведеться тільки підливати масло.
Якщо ознайомитися з конструкторськими нововведеннями, можна прийти до думки, що новий двигун розрахований на більш щадний використання. Відповідно, і ресурс у такого движка повинен бути більше, навіть за офіційними документами. Але АвтоВАЗ не наважився збільшувати його «пробіг», залишивши показник на колишньому рівні.
Звичайно ж, тривалість життя двигуна залежить:
- Від якості використовуваного палива, по документації — тільки 95-й бензин.
- Від регулярності заміни масла.
- Від періодичності техоглядів.
- Від приділяється автомобілю уваги.
Вітчизняні двигуни відрізняються довговічністю, та й перебрати їх вручну — набагато реальніше, ніж багато закордонних.
Лада Веста: скільки масла в двигуні?
З мастильними матеріалами все економно і приємно:
- Витрата на 1 л бензину — 3 мл олії.
- на 1 тисячу кілометрів йде всього 250 мл.
- Первинної запасу в 4.4-4.7 л вистачить на 15 тисяч км.
- Заміну можна проводити самостійно, процедура дещо спрощена.
З огляду на обсяг двигуна в 1.6 л і потужність в 106 кінських сил — споживання більш ніж «божеське». Теоретично, за весь час життя двигуна доведеться змінити масло всього-то 13-14 разів.
Перед заміною масла краще ознайомитися з відео (нижче), щоб хоч приблизно розуміти, як відбувається весь процес:
- Необхідно прибрати пластик, що прикриває силовий агрегат.
- Викручується кришка заливної горловини.
- Прибрати ще один пластиковий щиток, зафіксований 13-ма болтами.
- Злити масло, в попередньо поставлений таз.
- Відключити дроти від датчика коленвала.
- Зняти датчик колінчастого вала.
- Демонтувати масляний фільтр, встановити новий.
- Дати двигуну 2 хвилини опрацювати на холостому ходу.
Щупом оцінити рівень масла. - Виконати збірку в зворотному порядку.
Далі відео-інструкція по зміні масла:
Новий вітчизняний автомобіль
Лада веста володіє новим дви гатель — 21129, розробленим спеціально під стандарт Євро 5. У движка не змінився обсяг, але при цьому підвищилася ефективність, а все за рахунок:
- Переробки системи вихлопу.
- Зміни контролерів.
- Полегшення поршнів і компресійних кілець.
- Зниження обсягу стиснення до 10.45.
- Зменшення споживання масла до 250 мл на 1 тисячу кілометрів.
Нагальна потреба змушує вітчизняних інженерів придумувати щось нове, якби не екологічні стандарти, на всіх нових моделях і далі стояв би 27-й движок.
Без заміни масла, відразу після покупки, на авто рекомендується проїхати не більше 15 тисяч кілометрів. Наступні заміни необхідно буде виконувати через ту ж саму відстань. Математика проста — обсяг масляного фільтра становить 4.4 або 4.7 л, в залежності від року випуску.
Витрата — 250 мл на тисячу км, а цього вистачить на 14-15 тисяч кілометрів:
- Заміну можна проводити самостійно, при певному рівні вправності.
- Вся маніпуляція забере не більше декількох годин.
- Наявність підйомника значно спростить процедуру.
- Якщо немає ні досвіду, ні товаришів, які можуть підказати — краще довірити роботу професіоналам.
Перед покупкою автомобілісти намагаються з’ясувати, який двигун стоїть на Лада Веста, щоб хоч приблизно розуміти, що саме вони купують. Офіційна документація та відгуки власників допоможуть вирішити це питання.
Відеоогляд двигуна Вести
В даному ролику автослюсар Ілля Вольнов розповість про новий двигун, який почали встановлювати на вітчизняні «Лади вести» об’ємом 1.6 л: